Běh Bezručovým údolím

   Ahoj běžci taky bych přihodil svůj nadšený report a nějaké fotky ze závodu. Tohle byl můj první závod na 10 km  a dopadl lépe, než jsem čekal. Vylepšil jsem si svůj tréninkový rekord o 2 minuty -  40:48. Jsem rád, že se mi to nakonec povedlo. Ze začátku se to vůbec nezdálo, tempo bylo přes 4:10-28/km, protože do půlky trať mírně stoupala. Mě to vůbec nepřipadalo. Bylo tam plno zatáček. Hodně mi pomohl Venca Krebs, kterého jsem se držel až do konce, i když měl potom větší náskok. Vůbec bych nečekal, že poběžím stejně rychle jako posledně ve Třtici na 5 km. :) 2. polovina se běžela lépe, to už jsem získal rytmus a pustil nohy, aby běžely sami. Akorát mě štve, že jsem se předem nestihl zahřát ani moc protáhnout. Nohy mi ale neztěžkly. Před cílem jsem jako naschvál zapomněl na zatáčku do cíle, na kterou mě upozornil Petr. Běžel jsem totiž těsně před ní sprintem, abych předběhl jednoho kluka za Vencou, který náhle zabočil doleva a já si říkal, kam to běží. Diváci mi začali ukazovat, abych běžel doleva. Fakt ta rovinka vypadala jako cílová rovinka, ale ani nápad. Tak jsem sebral poslední síly ze sprintu a běžel ten kousek do cíle. Toho kluka jsem už nedal. Proběhl jsem cílem a byl jsem pěkně naštvaný, ale čas byl pořád dobrý. Aspoň mám osobák.

 

 

Pak jsem se vydal povzbuzovat ostatní členy BK. Jako třetí přiběhl Míra Bartoš a hned za ním Petr Tyl. Pátý doběhl Michal Procházka a hned za ním Pavel Švingr, který  měl trochu krizi, protože prý měsíc neběhal.


Pak zanedlouho přiběhly naše běžkyně v pořadí:  Věra Mrnková, Pavla Snopková, Káťa Kličmáková a moje mamka, kterou jsem pak  vyhlížel. Některé svedly mezi sebou souboj. :) Byl to náš první společný závod s mamkou.


Mamka to zaběhla stejně jako na nočním běhu Prahou. Prý ji to trochu demotivovalo, že skončila mezi posledníma a nemohla se ztratit v davu. Tak zase má ale odvahu.  Běh jsem si užil snad víc než ve Třtici a děkuju našemu týmu BK Louny za dobrý trénink, protože tím závod rozhodně je. 

Patrik Šlégr

 

FOTO A VIDEO ze závodu

VÝSLEDKY