Běh olympijského dne Most

 

Jak se běželo v Mostě? Mě se běželo dobře.
Sranda byla, když chtěli Mirka Bartoše jako veterána C (nad šedesát let) přihlásit k běhu jen na jeden okruh (on že na něj maratónce by to bylo krátké) - hned se hlásilo několik zájemců, že ten jeden okruh berou místo něj :-).
Počasí se vylepšilo, jen foukal nárazově studený vítr. Každý z nás měl na startu své tradiční soupeže Filip Jirku Dekastella, Libor teplického Vlčka, Míra Patera mostecká "dvojčata" Gombitu a Kirsche, na mě se na startu zubil Honza Voda, že se zase po roce hukáže.
Výsledky v cíli vynikající Míra Patera první místo (vyhrál by i Míra Bartoš, pokud by si dal jen jeden okruh) Libor byl druhý, kulhající Honza Hřích třetí, já s plavčíkem jsme obsadili čtvrtá místa.
Pěkný byl souboj Michala s Tomem Rybáčkem, Michal měl prní kolo navrch, Tomáš měl co dělat aby se v drohém okruhu dostal před něj. Michalovi jdou společné tréninky k duhu. Honza Voda na startu vypadal velmi svěže, měl jsem ze začátku co dělat abych mu stačil, od poloviny prvního kola jsem šel  před něj, ale zároveň jsem se snažil šetřit síly, držel se mě jako klíště, až na posledních 600 metrech na mě ztratil asi 15 vteřin. To jsem byl velmi spokojený. Snad na Peruci dopadneme podobně.
 
Zdravím  Petr Tyl
 
Výsledky výsledky
Pár fotek ze závodu ZDE