Duchcovský viadukt

V neděli na závodech v Duchcově se mi běželo ze dvou důvodů dobře, jednak bylo přes špatnou předpověď vynikající počasí. Poslední dva ročníky Duchcov propršel, nyní bezvětří, sluníčko, chladno tak akorát. Druhý důvod proč jsem si běh užíval je lepšící se forma. Dal jsem v posledních dnech několik výživných tréninků (s Patrikem) a podařilo se mi dát dolů 2 kila - a to jsou na 10 kilometrech dvě minuty, jak praví klasik.

Držel jsem tempo po všechny tři kola bez výraznější krize, jen ke konci táhlého výběhu k benzínce jsem trochu zvolnil. Dosáhl jsem slušného času 42:08 oproti Hvězdné desítce tedy podstatné zlepšení. 

Z ostatních účastníků byl na bedně plavčík, dělá nám nyní výsledky :-) třetí místo s nevelkým odstupem za Dušanem Oláhem, jeho kategorii vyhrál samozřejmě Jirka Malý.

Na fotce je na třetím místě Pavel "plavčík" Švingr

 

Já byl v kategorii šestý, první čtyři byli hluboko pod 40 minut, Michal Procházka byl čtvrtý v juniorech, čas 45:40 je na něj vynikající, také výrazné zlepšení.

Káťa se na trati držela, atmosféra závodu se jí líbila. Škoda, že jsem ji neviděl v akci, když dobíhala byl jsem ještě na trati. Pomalu se krátí dny, těším se až nás to zase sežene do houfu, nyní máme příliš možností kdy jít běhat, někdo jde po poledni, někdo navečer, jak se zkrátí dny tak budem chodit pěkně společně :-) Jinak systém společných tréninků středa - neděle se uchytil. 

Zdravím všechny běžce a běžkyně  Petr Tyl