Jirkovský Crossmaraton

Jak zhodnotil závod Libor Kurka:

Počasí nám vyšlo, ráno svítilo sluníčko a bylo docela teplo. Mírovi B bylo před startem špatně, chtělo se mu zvracet. Po startu jsme běželi všichni tři pohromadě, vyběhli první 10 km stoupání a začalo pršet. Na 12 km jsme opustili Míru B a běželi dál spolu s Mirkem P . Okolo 15-16 km se hrozně rozpršelo a modlili jsme se, aby nebyla bouřka, to bych musel Míru nést na zádech, on se hrozně bojí bouřky. První km v dešti se ještě Mirek snažil vyhýbat loužím, ale pak to vzdal. Byly jsme úplně turch a mne začala být zima. První půlku jsme měli za 1:57 a druhou jsem se od Mirka odpojil 16 km do cíle a začal tvrdě makat, předběhl jsem několik běžců a dal druhou půlku za 1:32. Běželo se mi celý závod nádherně, až asi dva km docíle mi hrozně zatuhly nohy. Nakonec jsem byl celkově 12 časem 3:29, Mirek P byl 3 v kat s časem 3:48 zaběhl horší průměr a Míra B vyhrál svou kategorii a z časem 3:56 v těch kopcích a počátečních problémech s žaludkem příjemně překvapil.

Libor

 

Výsledky