Palestra Kbelská desítka - Pozdrav od Kuby Schoře

Zdravím rodné Louny.

Je za námi první jarní běh, Palestra Kbelská desítka. Ještě teď jsem z výsledku nadšený.  Aby ne, konečně jsem prolomil hranici 35min a dokonce i 34min. Před závodem jsem si říkal, že budu spokojený s každým časem pod 35min, ale od začátku to šlo neuvěřitelně samo a na devátém kilometru, když už jsem věděl, že to bude i pod 34min, jsem si ten závod neskutečně užíval. Navíc v akademickém mistrovství jsem skončil na 4. místě, což beru jako úspěch. Vůbec jsem se netrápil, ostatně jako na závodech v celém letošním roce.

Zhubnul jsem 3-4kg (hodně zeleniny a omezil jsem pivo :-)) a je to znát. Netrénuji žádné úseky (ty jsem šel naposled loni na jaře) a rychlost přišla sama. Asi se začíná vracet trénink z předchozích let. Tento výsledek bych chtěl zopakovat příští týden v Pečkách, ostatně můj cíl je běhat stabilně desítky kolem 33-34min. Myslím si, že jsem schopný dát desítku i pod 33min, aspoň se tak cítím, když budou dobré podmínky a nepoběžím 3/4 tratě sám, jako včera. Jinak můj vrchol ale bude Pražský  maraton, kde chci atakovat 2:34 a být do desítky v MČR.

Předtím půjdu klasiky jako Pardubický půlmaraton, Pardubická devítka, Pečky, soudek a samozřejmě Počeradskou patnáctku, kde letos budu startovat po jedenácté za sebou. Můžu Vám říct, že když se dostavují takhle výsledky, tak se běhá zcela jinak, než když se člověk nezlepšuje atd. Jsem v takové běžecké euforii, kdy mě to hrozně baví. Snad mi to vydrží.

Doktora jsem letmo pozdravil před startem.  Po závodě jsme vše probrali s ostatníma klukama z Loun - Liborem, Mírou, Filipem a dalšími a bylo to příjemné. Domluvili jsme se, že musím někdy o víkendu přijet a dát delší běh zase na Podlesí.

Musím pochválit vaše nové webové stránky.  Jsou mnohem hezčí než ty staré, jen si vyplňte profily a klidně pište víc aktualit ze závodů, tréninků atd., rád si počtu.

Váš Kuba Schoř