Svatojánský běh Kladno-Dubí

Ahoj všem,

mám pro vás menší report z dnešního závodu. Nejprve něco k počasí. Trať byla mnohem lepší než loni, kdy byla dost namrzlá, byl docela mráz, ale zase svítilo sluníčko, tak jsme se trochu opálili. Nevím, jak ostatní ale mě závod letos vyloženě sednul po velmi neúspěšném Bezručáku. :-) Nečekal jsem ani, že bych zaběhl čas pod 30 minut na skoro 7,5 km trati, ale nakonec jsem se kousnul a překvapivě překonal skoro o pár sekund traťový rekord Katky Krieglové - 28:41, což je pro mě velký úspěch prozatím. :-D

První kopec docela šel, ale ten druhý byl i tak peklo, ruce mi úplně ztuhly z toho mávání. Po výběhu se mi podařilo zase rychle nasadit tempo a cíl už byl blízko. Závěrečný kopec sice není tak prudký, ale je dost táhlý a cíl je ještě za zatáčkou někde vzadu. Jsem velmi rád, že jsem dosáhl pátého místa v kategorii, loni jsem byl na 22. místě a to s o 4 minuty horším časem!

Tímto bych chtěl poděkovat mému trenérovi, Petrovi Donnerovi, který mi už pěkných 6 měsíců pomáhal se rychle ale systematicky zlepšovat. Je vidět, že pořádná disciplína a vůle chtít přinesly své ovoce.

Díky moc. :-) V příloze posílám výsledky.

výsledky.pdf (161007)