Trénink BK v neděli 10.11.

Ahoj, dneska byly výborné podmínky pro hezký podzimní běh. :) Musím říct, že jsem si teda máknul v tom blátě. Zase na druhou stranu jsem rád, že změním za čas povrch a líbí se mi ta různorodost přírodních cest, které mě nepřestaly bavit. Je to jinačí běh než po silnici. Doteď nechápu, jak jsem mohl s Honzou dobíhat Petra s Káťou tempem skoro 4/km na kluzkém povrchu s činkami v ruce. Taky jsem se pěkně zadýchal! :D To mě nevadí, s tou rychlostí musím stejně začít. Káťa běžela zase   pěkně jako vždy. :) Na její styl se hezky kouká, jak kmitá jednou nohou přes druhou. Moje mamka byla trochu pozadu a asi to taky čekala, ale my jsme ji v tom nenechali. Taky mě překvapily ty kopce poseté listím a blátem! Až to zamrzne, mělo by to jít lépe. Je taky lepší, že jsem běželi za slunečních  paprsků, než ve tmě s baterkami, kdy moc nevidíme na zem. Jo dneska se mi to líbilo a zase jsem se cítil o trochu blíž k přírodě než na kolečku u výstaviště. :D Tady je mapa a graf výšky toho kopce! už se těším na středu.