Vánoční běh Třtice + přidány výsledky

Ahoj všem, 

 
rád bych se s Vámi podělil o zážitky z dnešního krátkého (4,6 km) ale náročného závodu. Na Vánoční běh do Třtice nás jelo nakonec celkem 9 - Doktor, Pavlové, Káťa, Věra, Michal, Milan, Martin Václavek (neběžel, jen fandil a měřil stopkama) a já. :-) Snad jsem na nikoho nezapomněl. Při rozklusu už byla tuhá zima a většina z nás během svátků asi trochu nakynula díky cukroví, tak jsme moc neočekávali žádné rekordy. :-D
 
Přesto jsme získali dvě místa na bedně - doktor vyhrál 1. místo a Věra třetí. Ostatní měli bohužel stále velkou konkurenci na získání bedny. Já jsem byl velice spokojen asi se 7. místem (jestli jsem dobře počítal) v celkovém pořadí a s vylepšením osobáku o 1,5 minuty s časem 18:30 než loni. Divil jsem se, že ještě ve 2. druhém kilometru držím krok s vedoucí skupinou (Poduška, Čadek...), ale jakmile přišel seběh, tak se mi kluci rychle vzdálili. 
 
Trať byla náročná hlavně na 3. km, který vedl rozbláceným lesem. Poté cesta vedla do kopce po silnici, kde jsme toho měli jako buchet. Tam mě stále nikdo nepředběhl ani můj "rival" - běžec Fanta. Ve finiši už mi nezbývaly síly na sprint, tak jsem jen lehce zrychlil. V cíli už čekal se stopakama Martin, který si bohužel o svátky zapíchnul ?mořskou? hvězdici do nohy, tak nás jel alespoň podpořit a změřit nám časy. :-D Tak příště bude snad alespoň stejně hojná účast na Bezručáku (4. ledna) jako zde ve Třtici.
 
Uživejte si zbytek roku 2014 a úspěšně vyběhnete do nového. Mějte se a běhejte, dokud žijete. :-)

Patrik Šlégr

Výsledky



Petr Tyl 1. místo v kategorii


Věra Mrnková, 3 místo v kategorii