Vánoční Třtice - pohledem fanouška Martina Václavka

Tady je krátký report z pohledu nezaujatého diváka. :-) Start byl o půl jedenácté, vzal jsem si stopky k tomu jsem vyfasoval pár tatranek abych na ten start došel, a pokusil se podpořit naše běžce. Moc jsem je nepodpořil, jelikož mi zmizeli v davu. Jakmile byli z dohledu, tak jsem si prošel obec, a byl sem rád, že jsem vůbec stihnul první běžce v cíli. Co se týče průběhu závodu musíte vzít za vděk reportem Patrika, který měl nejlepší přehled, neboť jako první z našich doběhl do cíle, následovaný výborným výkonem doktora a zanedlouho byli v cíli i ostatní borci BK Louny. Všichni doběhli v pořádku a mohu je pochválit nejen za jejich výkony ale i za fakt, že nebyli ani tak zablácený jako někteří běžci před nimi. Kvalitu tratě pro neúčast hodnotit nebudu. Snad se budu moci příště přidat nejen jako divák.  

Martin Václavek